Julklappar

I Julklapp fick jag: En bärbar dator, en halsduk, rosa reflexdamasker, rosa benreflexer, en reflexväst, en reflexgrimma, pengar och lite andra saker.
Under den här veckan så ska jag hänga med Emelie till hööks och hästshoppa. Det ska bli superkul! Jag har sett massor med saker som jag ska köpa. Jag får försöka spara pengar nu så att jag kan storhandla då eftersom att vi bor så långt bort.
På fredag är det provridningar som gäller. Det är så spännande att jag ska provrida en ponny som kanske kommer att bli bara min. Och att jag kommer att bli bästa kompis med den. Så håll tummarna för mig att det kommer att vara någon av dom som är den rätta.
Idag ska jag väl inte göra så mycket. Kanske vara med någon kompis och städa. Ja inte den roligaste dagen, men jag känner mig lite trött oså.

Kommentarer
Postat av: Angelina-norrlandsryttare

SVAR: Ja jag har stall och ridbanan hemma på gården :D

2011-12-27 @ 12:06:14
URL: http://norrlandsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0