Ridning

Hej! Jag hade superkul idag på ridningen:) Invigde mina tretorn och dom var jättebra och mjuka. Hahaha jossan flög av Maja, men det gick bra. För att jossan skrattade^^ Nu ska jag bestämma vad jag ska ha för kläder på mig imorn då vi har julavslutning.
När jag kom hem idag hade mamma en liten överraskning till mig. Det var en bärbar dator. Så nu har jag en egen bra dator. Så himla skönt, då slipper jag sno colins hela tiden.
Idag på ridningen så fick vi hoppa lite barbacka och det gick bra, men verbero var superpigg. Så han försökte skena iväg hela tiden. Men jag kunde hålla mig kvar som tur var. Jag längtar sjukt mycket till att jag ska få provrida. Och ni får hålla tummarna för att någon av dom där passar mig som handen i handsken.
En dålig bild på verbero

Kommentarer
Postat av: Jossan :)

Hehe.......jag flög inte av jag bara vinglade litte....och.....eh...........jag landade på rumpan ;)

2011-12-22 @ 19:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0