Stan

Det har blivit mycket stan nu på slutet. Men det är kanske inte så konstigt med tanke på att det är jul om två dagar. Idag har jag varit på julavslutningen, sen åkte jag vi in till stan. På stan så köpte jag två ringar, ett halsband, fyra armband och en klänning. Det som jag köpte matchar. Så jag hade tänkt att ha det imorn. Jag kan lägga upp bilder här nedan så ni får se hur det ser ut. Jag har beställt några täcken och schabrak som kommer snart.
Enkel men jag tyckte att den var söt och passar till uppesittarkvällen
Imorn ska jag rida rosa på morgonen och sen ska jag hem och fixa massor med saker. Så mycket uppdatering kan jag inte lova. På onsdag fyller dessutom mamma år! Måste fixa en bra present till dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0