Today

Nu ska jag snart åka iväg och rida Rosa, ska bli kul. Men igår när jag var där så halkade Rosa supermycket. Och hon går ju barfota nu, så det är extra halkigt. Man vill ju också vara försiktig eftersom att hon dessutom har ett föl i magen. Så man blir orolig direkt hon halkar. Det värsta var att hon var nära på att gå omkull. Men det gick bra ändå. Nu har det snöat under natten så vi får hoppas på att det är mindre halkigt idag. Imorn blir det att åka iväg och provrida. Men nu har vi hittat en till c-ponny som jag och mamma är intresserade av. Men tyvär är Elin inte lika taggad som oss på den. Men vi får se hur det blir.
Imorn kommer Emelie hit och firar nyår med oss. Vi vet faktist inte vad vi ska göra. Men jag och Emelie kanske ska rida lite. Men jag tror att mamma har några galna ideer. Så vi får se hur det blir. Imorn kommer vi även att ha lite middagsgäster och så. Det blir kanske ingen uppdatering. Men då får ni såklart veta på lördag eller söndag vad jag tyckte om hästarna.
En bild på Rasmus som är korsning mellan shettis och fallabella. Han red jag när jag var lite mindre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0