Tråk

Idag skulle jag egentligen provrida tre olika ponnyer. Men otur som vanligt så blev det inställt. Så jag har varit hos mina kusiner i stan idag istället. Och nu har vi middagsgäster. Men jag är inte så social med dom...Hehe jag sitter i soffan med min dator i knät och kollar på hööks. Men gästerna överlever ändå tror jag. Sitter och funderar på vad jag ska beställa, men det finns så mycket bra saker som jag vill ha. Så jag måste försöka kolla vad det är för något som jag behöver mest just nu. Jag ska även till Travshoppen någon dag under nästa vecka.
Idag var mamma även duktig och ringde på en ponny åt mig. Så nu har hon bokat in en provridning åt mig som är i slutet av nästa vecka. Spännande då jag har kollat på den ponnyn väldigt många gånger. Så jag hoppas på att den är så bra som jag tror att den är. Men nu ska jag försöka vara lite social med våra gäster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0